🔥 winter_sale | zimowa wyprzedaż na każdą kieszeń - Zobacz produkty
0,00 zł

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

ZAMÓWIENIA

Chcemy aby proces wysyłki przebiegał jak najszybciej i abyś mógł/a cieszyć się ze swojego zamówienia! Zamówienie złożone i opłacone do wskazanej godziny granicznej zostanie skompletowane, spakowane i przygotowane do odbioru przez kuriera jeszcze tego samego dnia! (wyjątkiem są zamówienia z płatnością za pobraniem – wtedy czas realizacji jest liczony od chwili złożenia zamówienia).

Dokładny czas doręczenia Twojej paczki możesz znaleźć na karcie produktu pod linkiem Sprawdź czasy i koszty wysyłki

Faktura jest generowana automatycznie, otrzymasz ją na adres mailowy w dniu nadania przesyłki, jednak nie później niż w dniu jej otrzymania, gdyby się tak nie stało skontaktuj się nami.

Tak, jeśli potrzebujesz dokonać zmian w zamówieniu, napisz do nas jak najszybciej. Pamiętaj jednak, że możemy wprowadzić zmiany do momentu, kiedy Twoje zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i przekazane do wysyłki.

Nie mamy możliwości zmiany nazwy produktu. Po otrzymaniu faktury, napisz do nas. Potrzebne informację uwzględnimy w sekcji “uwagi”.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie udało Ci się opłacić zamówienia, odszukaj na swojej poczcie wiadomość mailową od nas – znajdziesz w niej link do kontynuowania płatności.

Pamiętaj, płatności za zamówienie możesz dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line. Nie posiadamy jednego, uniwersalnego numeru konta, na jaki mógłbyś/łabyś opłacić zamówienie.

Aby zrealizować kod rabatowy, dodaj wybrane produkty do koszyka. Przejdź do koszyka i wpisz kod w wyznaczonym polu. Kliknij "Zatwierdź kod", a rabat zostanie automatycznie naliczony do Twojego zamówienia. Pamiętaj, aby zastosować kod rabatowy przed opłaceniem zamówienia. Po potwierdzeniu zamówienia nie mamy możliwości ręcznego naliczania rabatu.

Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przez dostarczeniem przesyłki. Jeśli chciałabyś/byś odebrać przesyłkę w konkretnym czasie polecamy wybranie Paczkomatu.

Twoje zamówienie przechodzi przez kilka procesów informatycznych, nie mamy możliwości przekazania Ci go osobiście.

W tym przypadku każdą sprawę traktujemy indywidualnie, skontaktuj się nami sklep@inmotion.pl podając w wiadomości dane oraz numer zamówienia.

To wystarczy. Po zapoznaniu się, udzielimy szczegółowych informacji.

W sytuacji, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail na kontakt sklep@inmotion.pl (w tytule e-maila napisz NIEZGODNE ZAMÓWIENIE) wraz ze zdjęciem produktu, który otrzymałeś/aś. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/ rozmiar. Wymianę realizujemy poprzez naszego kuriera. Pojawi się on u Ciebie w celu odebrania pomylonego produktu, a w zamian zostawi prawidłowy.

To proste, wystarczy przejść do panelu logowania i kliknąć „Nie pamiętam loginu i hasała”, dalej postępuj już zgodnie z komunikatami strony, aby na maila, którego podałeś/aś podczas rejestracji otrzymać link umożliwiający zresetowanie hasła. Jeśli napotkasz inne problemy, zgłoś je nam na sklep@inmotion.pl

ZWROTY, REKLAMACJE

Wymiany nie są realizowane. Możliwe jest wyłącznie zwrócenie nietrafionych produktów oraz złożenie nowego, niezależnego zamówienia na produkty, które Cię interesują.

Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz zwrotu dołączony do paczki lub pobierz go tutaj. Możesz też skorzystać z MODUŁU ZWROTÓW.

Następnie spakuj zwracany produkt i wyślij na:

inmotion
ul. Jerzmanowska 8
54-519 Wrocław



Środki zwrócimy możliwie najszybciej po otrzymaniu Twojego zwrotu (nie później niż 14 dni). Szczegółowa procedura zwrotów znajduje się w zakładce zwroty.

Pamiętaj, że pudełko oraz metki są integralną częścią produktu i często stanowią o jego oryginalności. Odsyłając obuwie, staraj się zwracać je w oryginalnym, nienaruszonym pudełku. Pudełko zabezpiecz dodatkowym kartonem lub foliopakiem. Nie naklejaj tamśmy bezpośrednio na oryginalne opakowanie produktu. Tak odesłany zwrot, może skutować obniżeniem kwoty zwrotu, zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta.

Jasne, w tej sytuacji odeślij produkt na powyższy adres wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.

Bardzo staramy się, aby produkty spełniały oczekiwania naszych klientów Jeśli jednak zdarzy się, iż zakupiony produkt będzie posiadał wady, możesz złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny.

Następnie spakuj zwracany produkt i wyślij na:

inmotion
ul. Jerzmanowska 8
54-519 Wrocław



Na reklamację odpowiemy możliwie najszybciej, ale nie później niż 14 dni od otrzymania produktu. Szczegółowa procedura reklamacji znajduje się w zakładce reklamacje.

Alternatywnie możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na sklep@inmotion.pl (w tytule e-maila napisz REKLAMACJA) wraz ze zdjęciem i opisem reklamowanego produktu. Dzięki czemu będziemy mogli przyjrzeć się zgłoszeniu bliżej i zaproponować odpowiednie dla Ciebie rozwiązanie.

Zaufane Opinie IdoSell
4.98 / 5.00 13436 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-04
Polecam bo tanio
2024-11-03
Polecam
pixel